purplepill

räv

Publicerad 2012-07-03 16:27:43 i Allmänt

tjaaa. igår var städerskan här så vid åtta-tiden på morgonen drog jag hem till pappa och sov till tolv mwaahaa. mycket skönt! sen ringde milla och ville ha sällskap till ikea. chillade runt där i en ikearullstol hahahah fett najs. sen åkte vi hem till henne och lämnade alla grejer, sen in mot stan för att hämta upp hennes pojkvän. de droppade mig hemma hos mig och jag åkte till huset. hamnade i FETA rusningen, inte kul men acceptabelt när man kör automat. på kvällen ringer madde så jag åker och hämtar henne i stallet och sen bestämmer vi att hon ska sova hos mig. så åker till henne och hämtar grejer, och sen hit.

nu hände det sjuka

madde hade ställt typ 100 alarm för hon skulle upp 6:30 för hon skulle jobba. 5:30 väcker hon mig och skriker "EVELINA, DET ÄR EN RÄV HÄR!!". hon väckte mig ur min dröm där peter siepen hade facerejpat mig (?) så jag fattade ingenting. precis utanför dörren står familjens katt, max, helt uppspärrad och fräser. vi hör ett skitmuppigt ljud från räven och ser den springa ner för trappen. jag slänger in max fort som fan in i vardagsrummet för att han inte ska bli uppäten eller något. jag och madde har panik och är skiträdda. madde ringer polisen som typ bara garvar men efter många om och men så får vi tipset att ta ett lakan och försöka fösa ut den. vi smyyyger ner för trappan och typ slåss om vem som ska gå först ner. vi hittar den dock inte på mellanvåningen och antar då att den är i källaren. vi öppnar båda dörrarna på mellanplanet ifall den var där ivarjefall. ingen av oss vågar gå ner i källaren så jag ringer grannen haha 6 på morgonen och berättar att vi har en räv i huset. han kommer och hjälper oss, men han hittar inte räven så den måste ha gått ut ur kattluckan där vi ANTAR att den kommit in. mycket konstigt.

fatta paniken att vakna upp att det står en RÄV utanför sovrummet. wtf varför händer sånt här mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela