purplepill

Skärrad

Publicerad 2012-06-29 00:36:48 i Allmänt

Asså jeeeeez vilken pärs! Låg i min säng och läste lite på internet när jag plötsligt hör ett snabbt scvisande ljud förbi mitt öra. Ser i ögonvrån nått stort svart och jääävlar vilken panik jag fick! Sprang (eller ah hoppade) ut fort som fan ut ur mitt rum. Står utanför mitt rum, hjärtat slår i 320 och jag försöker lokalisera besten. Det visar sig vara en riktigt vidrig nattfjäril!!! Fyfan vad äcklig! Och sheat vad dem låter högt! Usch! Stod och grät lite för mig själv en stund och visste inte vad jag skulle ta mig till. Kommer på den briljanta idéen att ta fram dammsugaren. Ser till så att natthoran sitter still så jag kan suga upp den. Lyckas med mitt mission och täpper till röret med en tröja och låter dammsugaren stå på typ 10 minuter för att den skulle dö. Stänger av den, och tror ni inte att det surrar inne i dammsugaren!?!?!? Slänger in dammsugaren i pappas rum och stänger dörren. Får bli hans problem. Avslutade denna hemska händelse med en cigg på balkongen och ett myggbett på låret.

Adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela