purplepill

Alive

Publicerad 2012-06-14 13:49:51 i Allmänt

Känner att mitt liv börjar komma tillbaka, sakta men säkert. Jag lever igen mwahaaa :D Känner mig allmänt glad och att nu kan inget mer gå snett. Jag tycker att jag har haft tillräckligt mycket otur i livet så nu är det min tur! Om exakt tre veckor ryker gipset och förhoppningsvis går det relativt fort att träna upp foten igen så att jag kan börja jobba igen! Jobbet är en av de "aktiviteter" jag saknar mest. Jag trivs verkligen på mitt jobb. Världens bästa arbetskollegor, jag har kul (oftast..) när jag jobbar, gillar det sociala utbytet man får med kunderna, städa hyrbilarna (så jävla chill att stå bakom stationen och städa bilarna med hög volym på radion). Nä, jag gillar det helt enkelt.

Gick nyss och hämtade ett paket på Ica. Kände mig jävligt attraktiv när jag stapplade fram med en fantastiskt ful ryggsäck på ryggen för att kunna bära paketet med mig hem. Hela projektet tog mig en timme. Men, jag börjar bli en hejjare på att gå! ;)

Bifogar med en sexig bild på mig när jag är nyvaken med gårdagens smink och mina nya böcker. Pööööss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela