purplepill

är du helt hundra på det

Publicerad 2011-08-10 19:33:22 i Allmänt

Helt vanlig dag på jobbet 5:45 - 14:15. När jag kom hem städade jag rummet, gick ut och sprang och tog ett långt bad så jag fick russinfingrar. That's how we roll! Har suttit och försökt att boka inrikesflyg från Bangkok-Phuket men en viss person *host* alexandra *host* har fortfarande inte gett mig sina passuppgifter så det får väl vänta några dagar till... ;)

Imorgon är det torsdag vilket innebär att jag bara har 4 pass kvar tills min lediga vecka! Sååå underbart! :D


Kommentarer

Postat av: Arleex

Publicerad 2011-08-12 14:24:34

MITT PASS ÄR I SVERIGE!!! haha och mamma är på landet så hon kan inte heller kolla... Det ligger där ensamt på byrån i mitt tomma rum.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela