purplepill

between us

Publicerad 2011-08-28 23:55:10 i Allmänt

Helgen som har varit har varit bra! I fredags försov jag mig för första gången på OK. Eller, egentligen försov jag mig inte. Jag trodde att jag började 10:30 och hade ställt klockan på 09:00, men 06:05 ringer min biträdande chef och undrar vart jag är. Började tydligen 05:45 hehe... Men cyklade som en jävla dåre till jobbet så var där 20 minuter senare så det gjorde ingenting. Efter det var jag i stan med Tove. Handlade massa ganska egentligen onödiga saker men behövde det ändå. Köpte en plattång, en ny väska, två par leggings, ett linne och en sjal. Några tusen i sjön... typ.

Igår jobbade jag 8-15. Var den värsta dagen på jobbet hittils. Det var så jävla mycket folk. Vid 11 tiden hade vi inte en enda bil kvar att hyra ut. Notera att vi har ungefär 35 bilar, varav de flesta var inne på morgonen... Efter jobbet drog jag direkt till Gröna Lund med min lilla kusin Linn. Det var jättemys att träffa henne, bara hon och jag! Jag lurade upp henne i både Fritt Fall och Insane och hon sa sedan att hon aldrig mer ville gå på Grönan med mig för att jag bara lurade henne... Tror dock att hon skoja. ;) Hon hade väldigt roligt åt mig i spökhuset, fy fan vad läskigt det var! Har ju gått där ett X antal gånger i livet men denna gång var fan den värsta jag har varit med om. USCH! Efter Grönan drog jag och träffade Tove, Mette, Fanny och Frida för utgång. Det hela blev mest misslyckat då ingen var speciellt taggad och vi skiljdes åt runt ett tiden! Men det var roligt att träffas! <3

Idag jobbade jag 14:15 - 21:15. Sov till typ 12, vilket var fett najzzzz. Efter jobbet så drog jag och träffa Madde en stund och nu är jag hemma. Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela