purplepill

jag lovar inget

Publicerad 2011-08-23 20:35:52 i Allmänt

1) Fyra filmer jag kan se om och om igen:
Sunes Jul
Scary Movie filmerna
Så som i himlen
Twilight

2) Fyra ord du säger varje dag:
Shit
Fan
Precis
Dryg

3) Fyra "städer" jag har bott i:
Rindö/Waxholm
Nynäshamn
Sundbyberg
-

4) Fyra tv-serier jag gärna ser:
Family Guy
Simpsons
Desperate Housewives
The Big Bang theory

5) Fyra ställen jag vill åka till:
Jamaica
Seychellerna
Usa (Aspen)
Sydamerika

6) Fyra webbsidor jag besöker dagligen:
Facebook
Flashback
Alla miljoner bloggar
Whoa

7) Fyra ställen där du trivs på:
Hemma
Landet
På en solstol utomlands
Krogen

8) Fyra favoriträtter:
Lövbiff med mögelost
Smördegsinbakad fläsk/oxfile
Stuvade makaroner och falukorv
Pappas kycklingsallad

9) Fyra namn du vill att dina barn ska heta:
Secret

10) Fyra saker du inte tycker om:
Folk som tror alldeles för mycket
Insekter
För mycket folk på ett för litet utrymme
Folk med vadkorta leggings. Fy fan vad fult


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela