purplepill

levande måltavla

Publicerad 2011-08-05 22:13:30 i Allmänt

Har egentligen ingenting speciellt att berätta. Har jobbat 10-19 idag och har mått bajs. Har ont i halsen, är täppt i näsan och allmänt illamående. Jag har inte tid att bli sjuk nu! Så jag ignorerar det. Jobbet gick bra, inget speciellt hände.

Imorgon är det utgång, är inte speciellt taggad men man blir när man väl är ute. TYVÄRR ska vi till Entourage igen där jag har varit tillräckligt många gånger känner jag, meeeen meeen what to do.

Sen måste jag bara fråga vad det är med människor som ALLTID ringer istället för att messa vad det än gäller? Jag har en vän som alltid ringer istället för messar och jag kan störa mig som fan på det. Då kan man ju inte göra någonting annat under tiden!

Blööö

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela