purplepill

men om man har 2 kilometer...

Publicerad 2011-08-15 20:33:13 i Allmänt

Tjenixen! Igår jobbade jag mitt sista pass på OKQ8 som behovsanställd. Jag är numera fast anställd med fast schema. Så jävla skönt! Är ledig i en hel vecka nu.

Idag var jag barnvakt åt mina finaste. Var på Laserfortet med 3 av deras kompisar, så sammanlagt 5 ungar att hålla reda på. Laserfortet är ungefär som Boda Borg, dock en liten mer "B" version utav det hela. Men shit, vad svårt det var! Jag fattade ingenting typ och när det började bli kolsvarta labyrinter som man var tvungen att krypa i så bangade tanten. I helvete heller att jag går in i det där och aldrig kommer ut hehehehh...

Imorgon ska jag till Gröna Lund och åka alla karuseller jag åkt minst 100 gånger. Med min fina vän Sara. Några öl på det så blir det najs.

Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela