purplepill

today...

Publicerad 2011-08-24 20:42:31 i Allmänt

- steg upp 04:30 och såg att det var världens dimma ute! coolt
- klädde på mig alldeles för mycket kläder imorse då termometern visade +6 grader. när jag slutade var solen framme...
- fick världens utskällning av en taxichaufför pga av att kvittorullen var slut i gaspumpen. det är inte ens vårat ansvar att byta den!?
- lackade på biträdande chef idag som lämnade mig och en kollega ensamma i butiken i världens rusch!!! det var typ 40 personer sammanlagt i butiken
- jobbat hos barnen
- lagat ris och kasslergryta som faktiskt blev god
- missade tunnelbanan med typ en halv minut på vägen hem... score. nästa gick 12 minuter efter. KUL
- bäddat rent
- skypat med barca-alex

hmm ja det är väl typ det jag har underhållit mig med idag. puss hej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela