purplepill

äntligen, eller?

Publicerad 2011-07-07 21:00:14 i Allmänt

Yes, nu är jag tillbaka med en blogg. Om jag ska vara ärlig så har jag inte saknat att blogga. Men jag kommer ångra mig sen om jag inte gör det nu. Jag har ett papper uppskrivet här hemma med alla mina bloggadresser genom tiderna. Den tidigaste är från februari 2006. Det är fem år sen! Helt sjukt. Den adressen ger jag inte ut till någon... ;)

Idag gick jag upp tidigt och åkte till IKEA. Köpte en ny byrå och två hyllor and that's it. Har nu slängt ut mitt gamla skrivbord och har precis monterat klart byrån som jag är väldigt stolt över att jag fick ihop! Det var ett helvete!

Imorgon ska jag jobba morgonpass. 5:45 - 14:15. Senare på kvällen ska jag träffa Sara och ta "några" öl. På lördag hoppas jag att få åka ut till landet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela