purplepill

derezzed

Publicerad 2011-07-16 21:43:35 i Allmänt

Nu är jag inboad i huset. Haha, jag känner mig verkligen hemma här. Det är kanske inte så konstigt, har varit här typ 500 gånger. Igår var jag med Mette och Tove, vi tittade på film och chillade. Mette tog upp all plats i sängen så jag sov typ fyra timmar i natt! :p Sen kom pappa förbi en sväng med lite mjölk och smör typ när dom hade gått.

Sen skulle vi åka en sväng men då hittade jag inte min plånbok. PANIK! Jag vände upp och ner på hela huset, ringde och väckte Tove för att hon skulle titta igenom hennes bil, rev upp hela sängen jag sovit i, slängde ur alla soffkuddar. Jag hade verkligen ångest och tänkte "faaaaan inte nu igen". Men jag hittade den i ett skitkonstigt fack på min resväska. Aldrig sett det facket förut? Så jävla random. Det roliga är att 5 minuter tidigare så skulle jag precis ringa min bank för att spärra kontokortet men något sa mig att jag skulle titta väskorna en gång till. Och där var den...

Just nu sitter jag och väntar på att Madde ska komma och tvångshålla mig sällskap.

Pöss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela