purplepill

growing pains

Publicerad 2011-07-22 13:35:19 i Allmänt

Oj, hej bloggen! Har glömt bort bloggen lite de senaste dagarna. Har jobbat 5:45 - 14:15 hela veckan så har varit rätt död. Idag är jag ledig och har redan hunnit med en hel del. Vid 5 tiden kommer Johan förbi för lite catch up om de senaste månaderna.

Igår när jag cyklade hem från jobbet så hoppade cykelkedjan. Jag stannade och började fixa. En gubbe kommer fram och säger "naaaaaw gick kedjan sönder för lilla flickan?" med bebisröst. Jag bara stirrar på honom och känner hur arg jag blir. "Ja men det är ingen fara" säger jag och fortsätter fixa. "Naaaaaaawwwweee ska jag fixa din kedja åt dig lilla flickan?" säger gubbjäveln då och jag blir skitarg och säger "DU! Jag kan fixa min kedja själv, jag jobbar faktiskt på mack!! Gå här ifrån!!!!!". Hahaha blev så jävla förbannade för det kändes verkligen som om att han drev med mig. Vid närmare eftertanke kanske det var Pensionärsjävlar? :p

Imorgon har Alex sin avskedsfest och jag är sjukt taggad! Jag har försökt fixa med hennes present idag och det var ett projekt må jag säga men nu har jag bara en grej kvar att tillföra sen är det klart! :)

Puss heeeej

Bild från midsommar som jag spenderade med massa vuxna + Tove.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela