purplepill

kolla kolla

Publicerad 2011-07-11 19:24:26 i Allmänt

Har fått en del gjort idag. Varit på soptippen, beställt hem en hemlig grej, fått upp en till hylla, rensat i garderoben, sprungigt/gått 5 kilometer och laddat ner samt mountat och crackat alla The sims 3 expansionpacks... ;) Mette, det är nog dags för dig att ta tillbaka ditt Sims 3 snart!

Imorgon har jag som vanligt ingenting speciellt planerat. Är ledig. Det enda jag vet om att jag ska göra är att åka till barnen för att gå igenom vad som ska göras när jag är husvakt. Jag hoppas på att leva hälsosamt när jag är husvakt! Tanken är att cykla till jobbet varje dag, och det är en bit. Men det borde jag klara av, även fast det lär bli en riktig pain när jag börjar 5:45. Vilket jag gör hela nästa vecka förutom lördag och söndag då jag börjar lite senare.

Nu ska jag måla mina naglar och ta en dusch. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela