purplepill

the getaway

Publicerad 2011-07-09 21:27:01 i Allmänt

Mår fett jävla kasst! Har sjukt ont i magen och mitt huvud sprängs, typ. Men det är väl så det ska vara när man är ledig!? Pratade nyss med min fina vän Alex på telefon, hon är i Barcelona nu! Hon ska jobba där, det är helt sjukt. Vilken jävla grej egentligen.

Imorgon ska jag sova sjukt länge har jag bestämt och jag M.Å.S.T.E ut och springa eller powerwalka imorgon. Det går inte längre, känns som om att jag snart väger 100 kilo. Måste börja fixa mina matvanor. Nu för tiden så äter jag ingen frukost, ingen lunch, dricker 2 liter cola per dag, mackor (jag är glutenintolerant...) och typ 2 snickers. Jag kommer få diabetes eller något om jag inte skärper mig. :@

Puss hej nu ska jag titta på Big Bang Theory!

Från landet

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela