purplepill

i will never let you go

Publicerad 2011-09-02 20:29:47 i Allmänt

YO! Trött tjej is speaking. Sov ca 2 timmar i natt då jag gick upp 4 imorse. Kom till jobbet och larmade av redan 5 i 5. Så tidigt fick man tydligen inte vara för en väktare kom och hälsade på mig och tog min legitimation... Haha! Annars har dagen varit bra! Har varit kul att jobba faktiskt. Har också fått skriva på papper om att jag nu är fastanställd och får även riktig månadslön nu, alltså inte "efterskottsbetalning"! Wiho, first time. När jag kom hem åkte jag och papi och handlade, sen åkte vi hem och jag däckade rätt hårt. Sov några timmar och nu är jag pigg! Jobb 08:00 imorgon! ;)

Imorgon är också en efterlängtad dag. VÄRMDÖFEST! Fyfan vad full jag kommer att bli imorgon och fyfan vad folk kommer att bli fulla. ÅHHH fan va kul! Så jävla sjukt egentligen bara, har haft det huset i hela mitt liv. Förut tog jag ut kompisar och lekte och nu tar jag ut kompisar och super skallen av oss. Värmdö är bra till många saker <3

PUSS HEJ! Får se om jag lever på söndag

osminkad finsk tjej

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela