purplepill

sjuan

Publicerad 2011-09-05 20:39:25 i Allmänt

Värmdö. En klass för sig. Jag hade verkligen sjukt roligt i lördags fast blev så jävla full. Jag minns små glimtar av att jag vaknar på olika ställen. I gräset, på golvet, på trädäcket, på grusgången, i soffan och i sängen. Det kändes som om alla var dyngraka! Dagen efter, igår alltså, var inte alls lika rolig. Det var så jävla vidrigt överallt och visst blev jag lite besviken på många att de inte ens gjorde bedriften att bädda sängen efter sig. Men men... Jag hade ont i huvudet hela jävla dan och den var fan extrem. Vi kom inte ifrån Värmdö förrän runt 17 tiden och det var Tove som fick köra stackaren!!! Väl hemma slocknade jag 20:00 och sov till elva idag... Så har sovit 15 timmar hahahah. Sjuk har jag blivit också!!! Otrivin Menthol <3

Idag har jag umgåtts med Camilla hela dagen. Vi var och gjorde nagelförlängning i Rissne, och det blev jättebra och det var billigt! Awesome.

Vill beställa dessa skor. Men vet inte riktigt om jag den ekonomin just nu...'

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela