purplepill

jarååå

Publicerad 2012-05-27 17:42:52 i Allmänt

hur börjar man egentligen ett blogginlägg? känns skitmuppigt att börja med ett "hej!". vaddå hej? aja

igår så sov jag länge som vanligt och på kvällen skjutsade jag in pappa och louise in till stan. drog och hämtade alex för att sedan dra hem till mette där hon, tove och jonas var. seeeeen åkte vi in till söder och käka lite glass. sen back to mette för att se röstningen i eurovision. lite coolt är det att sverige vann! fast bara lite.

idag har jag hängt med alex och övat lite på att gå. sjuuukt svettigt.

imorgon ska jag dra ner till nynäs en sväng, och tanken är sedan att jag ska fortsätta upp mot sala. måste bara ringa farmor och kolla läget att det är lugnt att jag kommer. hon håller tydligen på att flytta så får se om det funkarrrrrr. aja puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela