purplepill

tisdag

Publicerad 2012-05-29 13:07:20 i Allmänt

blää är helt svettig! det är sjukt jobbigt att hoppa runt med kryckor. kom nyss hem från bromma blocks, handlade en ny mascara och en tröja till aaron. ska träffa evelina, robin och aaron ikväll så tänkte att jag var tvungen att köpa något till min finaste brorson!

igår gick jag upp tidigt som fan för skulle hyra bil på jobbet. åkte till nynäs för att träffa sara och mormor. skjutsade sedan sara till haninge närsjukhus (halsfluss mums..) och sedan hem. sen drog jag iväg igen för att käka middag hos dem jag är barnvakt hos. det var mys :) efter det träffade jag tove en liten stund och sedan heeeeem för att slagga galet.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela